Splitska moda

Svi oni koji su posljednjih tjedana bili u điru po Mallu ili Cityju nisu mogli promašiti šarenilo koje vrišti i sjaji u izlozima trgovina. Najnoviji trendovi poprilično su ekscentrični, a neonske boje su „must have” sezone. Taman kada čovjek pomisli da se takvi trendovi nose samo u izlogu trgovina, prošeta Rivom i dogodi se mali „deja vu”. Stekne se dojam da ti isti izlozi šetaju najpoznatijom splitskom šetnicom u nadi da će ih uhvatiti najpopularniji objektiv našeg grada.
Ono što krasi naše ljude jest izuzetan smisao za praćenje mode i najveći grijeh jest da osoba prošeta gradom dvaput s istim modelom sunčanih naočala... jedan dan Ray Ban, drugi Prada, a treći da se vidi kako se ima para pa može i Gucci. U našem gradu vrijedi jedno modno pravilo, a to je ono „više je manje”. Najava nove kolekcije u Zare nikako se ne propušta, a one najveće uživljenice ne čekaju da roba stigne u trgovinu te ju naruče online. Normalno da im to podiže ugled u društvu jer tako na kavi prijateljicama, koje će tu istu robu imati za tjedan dana, nabijaju komplekse. Što se tiče šminke, u điru su još od prošlog ljeta ekstenzije trepavica i precrtana usta. Zašto precrtana usta? Jer su fileri skup sport, a olovka za usta može se pronaći već od 8.99 kn. Ekstenzije trepavica služe za odbijanje svih zlih sila i uroka, a jedina opasnost jest „promaja” koju stvaraju. Međutim, to nije briga modno osviještene Splićanke, već njenih ukućana.
Eto, da ne bi ispalo da su Splićanke površne, znaju one sjesti i popiti kavu u miru uz najbolji komentar kojim se postiže stanje ekstaze: „Ko nan ovo more platit?!”

Karmen Miličević i Petra Kamber, 2.b